master's thesis
Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga

Jalžabetić, Katarina
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Psychology

Cite this document

Jalžabetić, K. (2017). Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808

Jalžabetić, Katarina. "Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808

Jalžabetić, Katarina. "Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808

Jalžabetić, K. (2017). 'Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808

Jalžabetić K. Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2017 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808

K. Jalžabetić, "Mogućnost klasifikacije učenika prema srednjoškolskim usmjerenjima na osnovi njihovih profesionalnih interesa, radnih vrijednosti i istaknutosti životnih uloga", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:392808

Please login to the repository to save this object to your list.