master's thesis
Goal orientations, beliefs about control and coping with school failure among gifted students

Anita Bartolin (2017)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Psychology
Cite this document...

Bartolin, A. (2017). Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128

Bartolin, Anita. "Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128

Bartolin, Anita. "Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128

Bartolin, A. (2017). 'Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 23 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128

Bartolin A. Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2017 [cited 2019 August 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128

A. Bartolin, "Ciljne orijentacije u učenju, uvjerenja o kontroli i suočavanje sa školskim neuspjehom kod darovitih učenika", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:414128