University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Psychology
Cite this document
Karasman, K. (2017). Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594
Karasman, Kristina. "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594
Karasman, Kristina. "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594
Karasman, K. (2017). 'Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594
Karasman K. Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2017 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594
K. Karasman, "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594