master's thesis
Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja

Karasman, Kristina
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Psychology

Cite this document

Karasman, K. (2017). Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Karasman, Kristina. "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Karasman, Kristina. "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Karasman, K. (2017). 'Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 18 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Karasman K. Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2017 [cited 2020 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

K. Karasman, "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Islandora Bookmark - Please login to use this feature