master's thesis
Exam anxiety, general self efficacy and goal orientazion as predictors of herming strategies

Kristina Karasman (2017)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Psychology
Cite this document...

Karasman, K. (2017). Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Karasman, Kristina. "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Karasman, Kristina. "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Karasman, K. (2017). 'Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 26 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

Karasman K. Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2017 [cited 2019 August 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594

K. Karasman, "Ispitna anksioznost, opća samoefikanost i ciljne orijetacije kao prediktori strategija učenja", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:215594