master's thesis
Branding Tourist Destinations on the Example of Central Istria

Vanio Smoković (2018)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Communication Sciences
Cite this document...

Smoković, V. (2018). Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Smoković, Vanio. "Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Smoković, Vanio. "Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Smoković, V. (2018). 'Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 18 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

Smoković V. Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2018 [cited 2019 August 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112

V. Smoković, "Brendiranje turističke destinacije na primjeru središnje Istre", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:491112