No public access
master's thesis
he role of positive academic emotions in academic achievement of high school students

Barbara Brdovčak (2015)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Psychology
Cite this document...

Brdovčak, B. (2015). Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

Brdovčak, Barbara. "Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

Brdovčak, Barbara. "Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

Brdovčak, B. (2015). 'Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 22 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

Brdovčak B. Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2015 [cited 2019 August 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511

B. Brdovčak, "Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511