master's thesis
Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO

Dumančić, Paula
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Dumančić, P. (2022). Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:744726

Dumančić, Paula. "Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:744726

Dumančić, Paula. "Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:744726

Dumančić, P. (2022). 'Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 11 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:744726

Dumančić P. Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2022 [cited 2024 October 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:744726

P. Dumančić, "Društvene mreže kao neizostavan alat strateške komunikacije u kozmetičkoj industriji. Primjer kozmetičkog brenda FOREO", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:744726

Please login to the repository to save this object to your list.