University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Communication Sciences
Cite this document
Burazerović, V. (2022). Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:853707
Burazerović, Veronika. "Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:853707
Burazerović, Veronika. "Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:853707
Burazerović, V. (2022). 'Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 30 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:853707
Burazerović V. Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2022 [cited 2024 October 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:853707
V. Burazerović, "Uloga društvenih medija u stvaranju percepcije o vlastitom izgledu među pripadnicima generacije Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:853707