University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Psychology
Cite this document
Sušić, J. (2022). Uloga učeničke percepcije rada nastavnika u objašnjenju školskog postignuća u STEM području u višim razredima osnovne škole (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:885801
Sušić, Janja. "Uloga učeničke percepcije rada nastavnika u objašnjenju školskog postignuća u STEM području u višim razredima osnovne škole." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:885801
Sušić, Janja. "Uloga učeničke percepcije rada nastavnika u objašnjenju školskog postignuća u STEM području u višim razredima osnovne škole." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:885801
Sušić, J. (2022). 'Uloga učeničke percepcije rada nastavnika u objašnjenju školskog postignuća u STEM području u višim razredima osnovne škole', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:885801
Sušić J. Uloga učeničke percepcije rada nastavnika u objašnjenju školskog postignuća u STEM području u višim razredima osnovne škole [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2022 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:885801
J. Sušić, "Uloga učeničke percepcije rada nastavnika u objašnjenju školskog postignuća u STEM području u višim razredima osnovne škole", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:885801