Čuljak, I. (2015). Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902
Čuljak, Iva. "Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902
Čuljak, Iva. "Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902
Čuljak, I. (2015). 'Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 25 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902
Čuljak I. Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2015 [cited 2024 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902
I. Čuljak, "Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902