prikaz prve stranice dokumenta Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima

Čuljak, Iva
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Čuljak, I. (2015). Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak, Iva. "Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak, Iva. "Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak, I. (2015). 'Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 25 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Čuljak I. Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2015 [cited 2024 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

I. Čuljak, "Odnos slike i teksta u reklamama u hrvatskim i njemačkim časopisima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:643902

Please login to the repository to save this object to your list.