Ljubić, M. (2022). Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače? (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865
Ljubić, Mihaela. "Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865
Ljubić, Mihaela. "Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865
Ljubić, M. (2022). 'Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865
Ljubić M. Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače? [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2022 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865
M. Ljubić, "Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865