undergraduate thesis
Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?

Ljubić, Mihaela
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies

Cite this document

Ljubić, M. (2022). Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače? (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865

Ljubić, Mihaela. "Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865

Ljubić, Mihaela. "Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865

Ljubić, M. (2022). 'Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865

Ljubić M. Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače? [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2022 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865

M. Ljubić, "Virtualne brend zajednice. Kako brendovi koriste društvene mreže za osnaživanje svog utjecaja na potrošače?", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:537865

Please login to the repository to save this object to your list.