University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Communication Sciences
Cite this document
Banek Funč, M. (2023). Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006
Banek Funč, Marija. "Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006
Banek Funč, Marija. "Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006
Banek Funč, M. (2023). 'Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 12 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006
Banek Funč M. Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2023 [cited 2024 December 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006
M. Banek Funč, "Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006