University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Communication Sciences
Cite this document
Barać, K. (2023). Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489860
Barać, Karla. "Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489860
Barać, Karla. "Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489860
Barać, K. (2023). 'Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 25 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489860
Barać K. Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2023 [cited 2024 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489860
K. Barać, "Marketing i osobni podaci - novi uvidi u interakcije između brendova i potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489860