master's thesis
Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola

Fašaić Musurliev, Zita
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies

Cite this document

Fašaić Musurliev, Z. (2024). Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149

Fašaić Musurliev, Zita. "Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149

Fašaić Musurliev, Zita. "Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149

Fašaić Musurliev, Z. (2024). 'Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 27 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149

Fašaić Musurliev Z. Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2024 [cited 2024 October 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149

Z. Fašaić Musurliev, "Digitalna komunikacija brendova u industriji bezalkoholnih pića na primjeru brenda Coca-Cola", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:901149

Please login to the repository to save this object to your list.