Livaković, J. (2016). Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192
Livaković, Jelena. "Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192
Livaković, Jelena. "Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192
Livaković, J. (2016). 'Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 06 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192
Livaković J. Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2016 [cited 2024 October 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192
J. Livaković, "Stavovi učitelja prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovni sustav", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:391192