Nikoletić, M. (2016). Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144
Nikoletić, Mirna. "Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144
Nikoletić, Mirna. "Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144
Nikoletić, M. (2016). 'Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 09 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144
Nikoletić M. Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2016 [cited 2024 October 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144
M. Nikoletić, "Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144