Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
The Role of public relations in farmaceutical companies: communicatonal instrument of social programms

Mirna Nikoletić (2016)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Communication Sciences
Cite this document

Nikoletić, M. (2016). Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144

Nikoletić, Mirna. "Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144

Nikoletić, Mirna. "Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144

Nikoletić, M. (2016). 'Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 15 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144

Nikoletić M. Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2016 [cited 2019 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144

M. Nikoletić, "Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144