Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Political representation and political marketing during the Croatian parliamentary electrins in 2016.

Vedrana Čude (2017)
University of Zagreb
Department of Croatian Studies
Division of Communication Sciences
Cite this document

Čude, V. (2017). Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

Čude, Vedrana. "Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

Čude, Vedrana. "Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku." Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

Čude, V. (2017). 'Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku', Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, accessed 15 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

Čude V. Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Department of Croatian Studies; 2017 [cited 2019 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231

V. Čude, "Političko predstavljanje i politički marketing tijekom hrvatskih parlamentarnih izbora 2016. - Izborna kampanja na Facebooku", Master's thesis, University of Zagreb, Department of Croatian Studies, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:835231