Pandžić, P. (2020). Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895
Pandžić, Petra. "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895
Pandžić, Petra. "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895
Pandžić, P. (2020). 'Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895
Pandžić P. Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2020 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895
P. Pandžić, "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895