prikaz prve stranice dokumenta Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije

Pandžić, Petra
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Pandžić, P. (2020). Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, Petra. "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, Petra. "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić, P. (2020). 'Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Pandžić P. Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2020 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

P. Pandžić, "Društvene mreže kao kanal tržišne komunikacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:702895

Please login to the repository to save this object to your list.