Brdovčak, B. (2015). Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511
Brdovčak, Barbara. "Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511
Brdovčak, Barbara. "Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511
Brdovčak, B. (2015). 'Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511
Brdovčak B. Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2015 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511
B. Brdovčak, "Uloga pozitivnih akademskih emocija u školskom postignuću učenika srednjih škola", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:306511