master's thesis
Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj

Banek Funč, Marija
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies
Department of Communication Sciences

Cite this document

Banek Funč, M. (2023). Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006

Banek Funč, Marija. "Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006

Banek Funč, Marija. "Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006

Banek Funč, M. (2023). 'Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006

Banek Funč M. Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2023 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006

M. Banek Funč, "Društvene mreže kao dio marketinške strategije za mikro, male i srednje poduzetnike u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:566006

Please login to the repository to save this object to your list.