University of Zagreb Faculty of Croatian Studies Department of Communication Sciences
Cite this document
Trgovčević, J. (2023). YouTube: Ključni strateški kanal u izgradnji osobnog brenda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:686574
Trgovčević, Josipa. "YouTube: Ključni strateški kanal u izgradnji osobnog brenda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:686574
Trgovčević, Josipa. "YouTube: Ključni strateški kanal u izgradnji osobnog brenda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:686574
Trgovčević, J. (2023). 'YouTube: Ključni strateški kanal u izgradnji osobnog brenda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:686574
Trgovčević J. YouTube: Ključni strateški kanal u izgradnji osobnog brenda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2023 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:686574
J. Trgovčević, "YouTube: Ključni strateški kanal u izgradnji osobnog brenda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:686574