undergraduate thesis
Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima

Leko, Lucija
University of Zagreb
Faculty of Croatian Studies

Cite this document

Leko, L. (2024). Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338

Leko, Lucija. "Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338

Leko, Lucija. "Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338

Leko, L. (2024). 'Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, accessed 15 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338

Leko L. Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies; 2024 [cited 2024 December 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338

L. Leko, "Primjena jezika u stvaranju identiteta modnih brendova i komunikaciji s potrošačima", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Croatian Studies, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457338

Please login to the repository to save this object to your list.