@mastersthesis{hrstud:1721, author = {{Mezdić, Valentina}}, title = {{Politička komunikacija: poimanje i uloga}}, } @mastersthesis{hrstud:1710, author = {{Dominiković, Andrea}}, title = {{Položaj žena na rukovodećim pozicijama u suvremenim odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{hrstud:1205, author = {{Miklošić, Mateja}}, title = {{Prikaz početaka varaždinskog kazališta u Varaždinskim vijestima}}, } @mastersthesis{hrstud:1127, author = {{Andrijanić Nenadić, Magdalena}}, title = {{Analitika u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{hrstud:1193, author = {{Buva, Mia}}, title = {{Izvještavanje o terorizmu na dnevno-informativnim portalima u Hrvatskoj: slučaj terorističkih napada u Parizu i Bruxellesu}}, } @mastersthesis{hrstud:1159, author = {{Bašić, Ana}}, title = {{Korištenje tradicionalnih i novih medija u Hrvatskoj i Litvi}}, } @mastersthesis{hrstud:1174, author = {{Štabek, Tanja}}, title = {{Marlboro kao brand}}, } @mastersthesis{hrstud:1176, author = {{Saša, Tomislava}}, title = {{Mogućnost utjecaja predizbornih anketa na birače}}, } @mastersthesis{hrstud:1160, author = {{Ožegović, Dora}}, title = {{Normativne teorije u demokratskom uređenju}}, } @mastersthesis{hrstud:881, author = {{Šiprak, Maja}}, title = {{Stajalište potrošača o učinkovitosti oglašavanja u medijima}}, } @mastersthesis{hrstud:635, author = {{Kladarić, Marina}}, title = {{Krizno komuniciranje u zrakoplovnim kompanijama}}, } @mastersthesis{hrstud:709, author = {{Gogoladze, Laura}}, title = {{Zagrebački vremeplov - brendiranje zagrebačke prošlosti kao kulturno/turističke atrakcije}}, } @mastersthesis{hrstud:686, author = {{Hafner, Dunja}}, title = {{Utjecaj medija na percepciju ljepote}}, } @mastersthesis{hrstud:707, author = {{Bijelić, Dino}}, title = {{Neprofitni marketing - analiza komunikacijskog stila medijske kampanje "Oživi me"}}, } @mastersthesis{hrstud:102, author = {{Hrženjak, Tamara}}, title = {{Analiza sadržaja iz znanosti na hrvatskim dnevno-informativnim portalima}}, } @mastersthesis{hrstud:274, author = {{Blotnej, Bogdan}}, title = {{Zabavna komunikacija: analiza odnosa publike i stand up komičara}}, } @mastersthesis{hrstud:424, author = {{Seferović, Mirta}}, title = {{Čitanje Zagorkina romana "Kći Lotršćaka" kao romanse i/ili pustolovnog narativa}}, } @mastersthesis{hrstud:398, author = {{Modrić, Petra}}, title = {{Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije}}, } @mastersthesis{hrstud:19, author = {{Bilajac, Samantha}}, title = {{Korištenje komentara čitatelja na dnevno-informativnim portalima}}, } @mastersthesis{hrstud:125, author = {{Mihalić, Valerija}}, title = {{Fotomontaža kao satira u novinarstvu - analiza naslovnica Feral Tribunea}}, } @mastersthesis{hrstud:81, author = {{Gašparić, Sandra}}, title = {{Krizna komunikacija na slučaju poplava u istočnoj Slavoniji}}, } @mastersthesis{hrstud:150, author = {{Milas, Ana}}, title = {{Multinacionalne kompanije i manipulacija medijima radi zaštite vlastitih interesa}}, } @mastersthesis{hrstud:79, author = {{Gašpar, Jelena}}, title = {{Prikaz Katoličke crkve u hrvatskom dnevnom tisku: Analiza sadržaja Jutarnjeg lista i Večernjeg lista}}, } @mastersthesis{hrstud:231, author = {{Kosor, Lucija}}, title = {{Studentski.hr - poslovne, strukturne i sadržajne značajke portala}}, } @mastersthesis{hrstud:45, author = {{Burić, Duška}}, title = {{Uloga Twittera u informiranju javnosti tijekom poplava 2014.}}, } @mastersthesis{hrstud:31, author = {{Lojen, Lahorka}}, title = {{Utjecaj Twittera na popularnu kulturu na primjerima prosvjeda Egipatska revolucija i "Occupy Wall Street"}}, } @mastersthesis{hrstud:291, author = {{Horvat, Matea}}, title = {{Važnost društvenih mreža za učinkovite odnose s javnošću}}, } @mastersthesis{hrstud:51, author = {{Boneta, Iva}}, title = {{Seksualnost u muškim i ženskim časopisima}}, } @mastersthesis{hrstud:64, author = {{Divić, Davorka}}, title = {{Krizno kumuniciranje u korporacijama}}, }