diplomski rad
Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima

Leona Slatković Harčević (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA POVIJEST
Citirajte ovaj rad...

Slatković Harčević, L. (2017). Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432435

Slatković Harčević, Leona. "Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432435

Slatković Harčević, Leona. "Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432435

Slatković Harčević, L. (2017). 'Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, citirano: 25.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432435

Slatković Harčević L. Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji; 2017 [pristupljeno 25.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432435

L. Slatković Harčević, "Koncepti u nastavi povijesti: analiza teme Domovinskog rata u srednjoškolskim udžbenicima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:432435