Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Deltin, V. (2017). Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016. (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:526794
Deltin, Valentina. "Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:526794
Deltin, Valentina. "Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:526794
Deltin, V. (2017). 'Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:526794
Deltin V. Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2017 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:526794
V. Deltin, "Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:526794