Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Pamić, N. (2019). Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942
Pamić, Nina. "Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942
Pamić, Nina. "Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942
Pamić, N. (2019). 'Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942
Pamić N. Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2019 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942
N. Pamić, "Povezanost reputacije tvrtke u studentskoj populaciji s društveno odgovornim poslovanjem", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:463942