Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Bradašić, L. (2020). Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403
Bradašić, Lana. "Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403
Bradašić, Lana. "Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403
Bradašić, L. (2020). 'Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403
Bradašić L. Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403
L. Bradašić, "Uloga društvenih medija u odabiru turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:431403