završni rad
Rodni stereotipi i moć marketinga zasnovanog na spolu

Perica, Iva
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Perica, I. (2020). Rodni stereotipi i moć marketinga zasnovanog na spolu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:597963

Perica, Iva. "Rodni stereotipi i moć marketinga zasnovanog na spolu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:597963

Perica, Iva. "Rodni stereotipi i moć marketinga zasnovanog na spolu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:597963

Perica, I. (2020). 'Rodni stereotipi i moć marketinga zasnovanog na spolu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 01.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:597963

Perica I. Rodni stereotipi i moć marketinga zasnovanog na spolu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 01.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:597963

I. Perica, "Rodni stereotipi i moć marketinga zasnovanog na spolu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:597963

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.