završni rad
Korištenje nostalgije kao marketinška strategija

Duplančić, Tina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Duplančić, T. (2020). Korištenje nostalgije kao marketinška strategija (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:338792

Duplančić, Tina. "Korištenje nostalgije kao marketinška strategija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:338792

Duplančić, Tina. "Korištenje nostalgije kao marketinška strategija." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:338792

Duplančić, T. (2020). 'Korištenje nostalgije kao marketinška strategija', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 28.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:338792

Duplančić T. Korištenje nostalgije kao marketinška strategija [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 28.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:338792

T. Duplančić, "Korištenje nostalgije kao marketinška strategija", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:338792

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.