diplomski rad
Zajednica u kiberprostoru i djelovanje unutar virtualnog svijeta

Nives Jozić (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
ODSJEK ZA SOCIOLOGIJU
Podaci o radu
NaslovZajednica u kiberprostoru i djelovanje unutar virtualnog svijeta
AutorNives Jozić
Voditelj/MentorRenato Matić (mentor)
Sažetak rada
Ovaj rad se bavi promišljanjem zajednice u kiberprostoru. Ukazuje na njihovu povezanost sa pravim tzv. tradicionalnim zajednicama. Kroz rad je razrađen početak stvaranja interneta te su opisani pojmovi kiberprostor i virtualna stvarnost, koji su potrebni za daljnje razumijevanje teksta. Zadnji dio rada sadrži primjer stvaranja i razvoja zajednice u kiberprostoru i prikaz osobnog iskustva boravka unutar igre Second Life te ukazivanje na problematiku istraživanja virtualnih svjetova.
Ključne riječiInternet zajednica virtualne zajednice kiberprostor virtualna stvarnost Second Life etnografsko istraživanje
Naslov na drugom jeziku (engleski)Communities in Cyberspace and Activies within the Virtual World - Review of Personal Experience in the Game "Second Life"
Povjerenstvo za obranuRenato Matić
Andreja Sršen
Ivan Markešić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zagrebu
Hrvatski studiji
Ustrojstvena jedinica niže razineODSJEK ZA SOCIOLOGIJU
MjestoZagreb
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Sociologija
Posebne sociologije
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaSociologija (jednopredmetni)
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra sociologije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. soc.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2014-09-23
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper focuses on deliberation of community in cyber space. It indicates on their connection with real so called traditional communities. Through this paper is elaborated the beginning of creation of the Internet and the terms cyberspace and virtual reality are being described, which are needed for further understanding of the text. The last part of paper contains the example of creation and development of community in cyberspace and the display of personal experience of residence inside game Second Life and indication on the problems of research of virtual worlds.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)Internet community virtual communities cyberspace virtual reality Second Life ethnographic research
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:152717
PohranioRužica Grbešić