Krupljanin, P. (2020). Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302
Krupljanin, Petra. "Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302
Krupljanin, Petra. "Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302
Krupljanin, P. (2020). 'Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302
Krupljanin P. Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302
P. Krupljanin, "Neuromarketing i percepcija utjecaja na potrošačko društvo", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:652302