Gajski, T. (2020). Marketing u modnoj industriji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450173
Gajski, Tena. "Marketing u modnoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450173
Gajski, Tena. "Marketing u modnoj industriji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450173
Gajski, T. (2020). 'Marketing u modnoj industriji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450173
Gajski T. Marketing u modnoj industriji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450173
T. Gajski, "Marketing u modnoj industriji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:450173