Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Večerin, V. (2021). Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:086722
Večerin, Valentina. "Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:086722
Večerin, Valentina. "Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:086722
Večerin, V. (2021). 'Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:086722
Večerin V. Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:086722
V. Večerin, "Uloga brenda poslodavca u zadovoljstvu poslom, organizacijskoj predanosti i namjeri napuštanja organizacije zaposlenika u IT sektoru", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:086722