Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Foriš, I. (2021). Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393
Foriš, Iris. "Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393
Foriš, Iris. "Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393
Foriš, I. (2021). 'Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 09.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393
Foriš I. Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 09.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393
I. Foriš, "Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393