Kovačević, M. (2021). Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:787767
Kovačević, Marta. "Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:787767
Kovačević, Marta. "Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:787767
Kovačević, M. (2021). 'Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:787767
Kovačević M. Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:787767
M. Kovačević, "Stilistička analiza slogana televizijskih promidžbenih poruka", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:787767