završni rad
Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta

Blašković, Ines
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Blašković, I. (2021). Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098

Blašković, Ines. "Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098

Blašković, Ines. "Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098

Blašković, I. (2021). 'Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 11.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098

Blašković I. Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 11.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098

I. Blašković, "Elitni modni brendovi sa semiotičkog stajališta", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:237098

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.