Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Kiridžija, M. (2022). Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:918910
Kiridžija, Mislav. "Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:918910
Kiridžija, Mislav. "Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:918910
Kiridžija, M. (2022). 'Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:918910
Kiridžija M. Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:918910
M. Kiridžija, "Marketing na Instagramu: usporedba klasičnog oglašavanja i oglašavanja putem influencera", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:918910