Nakić, M. (2022). Društveni mediji u komunikacijskim strategijama brendova (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:661735
Nakić, Marta. "Društveni mediji u komunikacijskim strategijama brendova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:661735
Nakić, Marta. "Društveni mediji u komunikacijskim strategijama brendova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:661735
Nakić, M. (2022). 'Društveni mediji u komunikacijskim strategijama brendova', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:661735
Nakić M. Društveni mediji u komunikacijskim strategijama brendova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:661735
M. Nakić, "Društveni mediji u komunikacijskim strategijama brendova", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:661735