Omerović, D. (2022). Uloga reklama u medijima (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:405965
Omerović, Dominik. "Uloga reklama u medijima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:405965
Omerović, Dominik. "Uloga reklama u medijima." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:405965
Omerović, D. (2022). 'Uloga reklama u medijima', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:405965
Omerović D. Uloga reklama u medijima [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:405965
D. Omerović, "Uloga reklama u medijima", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:405965