Češnik, S. (2022). Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:550165
Češnik, Silvija. "Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:550165
Češnik, Silvija. "Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:550165
Češnik, S. (2022). 'Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:550165
Češnik S. Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:550165
S. Češnik, "Prostorni branding - izgradnja emotivne veze s potrošačima putem prostora", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:550165