Janko, L. (2022). Važnost vizualnog identiteta u komunikaciji brendova (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:293429
Janko, Lukas. "Važnost vizualnog identiteta u komunikaciji brendova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:293429
Janko, Lukas. "Važnost vizualnog identiteta u komunikaciji brendova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:293429
Janko, L. (2022). 'Važnost vizualnog identiteta u komunikaciji brendova', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:293429
Janko L. Važnost vizualnog identiteta u komunikaciji brendova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:293429
L. Janko, "Važnost vizualnog identiteta u komunikaciji brendova", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:293429