Skec, P. (2022). Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:046737
Skec, Patricia. "Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:046737
Skec, Patricia. "Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:046737
Skec, P. (2022). 'Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:046737
Skec P. Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2022 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:046737
P. Skec, "Krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjeru tvrtke SHEIN", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:046737