Deriš, B. (2015). Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103
Deriš, Barbara. "Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103
Deriš, Barbara. "Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103
Deriš, B. (2015). 'Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103
Deriš B. Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103
B. Deriš, "Percepcija roditelja o utjecaju televizijskih reklama na djecu predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:141103