Stela Fumić, M. Ž. (2023). Sustavna dijalektika ocjenjivanja u osnovnim školama – primjer Grada Zagreba. Kroatologija, Vol. 13. (No. 1-2, 2022.), 231-251. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:223399
Stela Fumić, Mateja Župančić. "Sustavna dijalektika ocjenjivanja u osnovnim školama – primjer Grada Zagreba." Kroatologija, vol. Vol. 13, br. No. 1-2, 2022., 2023, str. 231-251. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:223399
Stela Fumić, Mateja Župančić. "Sustavna dijalektika ocjenjivanja u osnovnim školama – primjer Grada Zagreba." Kroatologija Vol. 13, br. No. 1-2, 2022. (2023): 231-251. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:223399
Stela Fumić, M. Ž. (2023) 'Sustavna dijalektika ocjenjivanja u osnovnim školama – primjer Grada Zagreba', Kroatologija, Vol. 13(No. 1-2, 2022.), str. 231-251. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:223399 (Datum pristupa: 12.10.2024.)
Stela Fumić MŽ. Sustavna dijalektika ocjenjivanja u osnovnim školama – primjer Grada Zagreba. Kroatologija [Internet]. 2023. [pristupljeno 12.10.2024.];Vol. 13(No. 1-2, 2022.):231-251. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:223399
M. Ž. Stela Fumić, "Sustavna dijalektika ocjenjivanja u osnovnim školama – primjer Grada Zagreba", Kroatologija, vol. Vol. 13, br. No. 1-2, 2022., str. 231-251, 2023. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:223399. [Citirano: 12.10.2024.]