Fofić, M. (2015). Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:574175
Fofić, Marija. "Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:574175
Fofić, Marija. "Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:574175
Fofić, M. (2015). 'Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:574175
Fofić M. Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:574175
M. Fofić, "Povezanost temeljnih dimenzija ličnosti i sklonosti impulzivnom kupovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:574175