Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Pukljak, T. (2023). Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:757244
Pukljak, Tania. "Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:757244
Pukljak, Tania. "Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:757244
Pukljak, T. (2023). 'Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:757244
Pukljak T. Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:757244
T. Pukljak, "Odnos i percepcija korisnika prema neuromarketinškim tehnikama trgovačkih lanaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:757244