Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Vukić, L. (2023). Analiza korporativnih komunikacija: studija slučaja kompanije "The Coca-Cola Company" (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:942222
Vukić, Leo. "Analiza korporativnih komunikacija: studija slučaja kompanije "The Coca-Cola Company"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:942222
Vukić, Leo. "Analiza korporativnih komunikacija: studija slučaja kompanije "The Coca-Cola Company"." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:942222
Vukić, L. (2023). 'Analiza korporativnih komunikacija: studija slučaja kompanije "The Coca-Cola Company"', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:942222
Vukić L. Analiza korporativnih komunikacija: studija slučaja kompanije "The Coca-Cola Company" [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:942222
L. Vukić, "Analiza korporativnih komunikacija: studija slučaja kompanije "The Coca-Cola Company"", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:942222