Šunjo, R. (2023). Neuromarketing u procesu odabira brenda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:980742
Šunjo, Roberta. "Neuromarketing u procesu odabira brenda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:980742
Šunjo, Roberta. "Neuromarketing u procesu odabira brenda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:980742
Šunjo, R. (2023). 'Neuromarketing u procesu odabira brenda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 13.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:980742
Šunjo R. Neuromarketing u procesu odabira brenda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 13.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:980742
R. Šunjo, "Neuromarketing u procesu odabira brenda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:980742