Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Štefanac, A. (2024). Izgradnja imidža modnih marki u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:267391
Štefanac, Anamaria. "Izgradnja imidža modnih marki u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:267391
Štefanac, Anamaria. "Izgradnja imidža modnih marki u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:267391
Štefanac, A. (2024). 'Izgradnja imidža modnih marki u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:267391
Štefanac A. Izgradnja imidža modnih marki u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:267391
A. Štefanac, "Izgradnja imidža modnih marki u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:267391