Sveučilište u Zagrebu Fakultet hrvatskih studija ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU
Citirajte ovaj rad
Cvitanović, A. (2024). Analiza važnosti obilježja korporativnih brendova u ICT industriji za studente FER-a (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:741223
Cvitanović, Ana. "Analiza važnosti obilježja korporativnih brendova u ICT industriji za studente FER-a." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:741223
Cvitanović, Ana. "Analiza važnosti obilježja korporativnih brendova u ICT industriji za studente FER-a." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:741223
Cvitanović, A. (2024). 'Analiza važnosti obilježja korporativnih brendova u ICT industriji za studente FER-a', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:741223
Cvitanović A. Analiza važnosti obilježja korporativnih brendova u ICT industriji za studente FER-a [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:741223
A. Cvitanović, "Analiza važnosti obilježja korporativnih brendova u ICT industriji za studente FER-a", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:741223