Knezičić, L. (2024). Vizualni identitet i elementi u komunikaciji brendova (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457722
Knezičić, Lara. "Vizualni identitet i elementi u komunikaciji brendova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457722
Knezičić, Lara. "Vizualni identitet i elementi u komunikaciji brendova." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457722
Knezičić, L. (2024). 'Vizualni identitet i elementi u komunikaciji brendova', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457722
Knezičić L. Vizualni identitet i elementi u komunikaciji brendova [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457722
L. Knezičić, "Vizualni identitet i elementi u komunikaciji brendova", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:457722